Alla inlägg den 16 september 2010

Av silje - 16 september 2010 13:22

Jag fick en jättefin turkos spindel gjord av muffins, lakritssnören, godisögon och på toppen ett guldparaply. Jag sade att om hon ville fick hon gärna hjälpa mig att döpa om Aluminium till någonting bättre. Hon tittade snett nedåt i tre sekunder och kom med ens på namnet. Med ett halvt fniss och en fot lite blygt vickande sade hon att han kanske kunde heta Klas. Det är klart att han ska heta Klas! Det passar honom perfekt. Hon är bra på det där med namn. Jag kommer att anlita henne för att döpa alla mina framtida djur.

Av silje - 16 september 2010 00:04

Eventuellt kan jag ha funnit en helt ny källa till energi.


Receptet lyder:


Skölj snabbt händerna i kallt vatten och låt dem vara ordentligt våta. Misstag dig i valet mellan tvål och handsprit vid landstingets handfat och ta ordentligt med sprit i ena handflatan. Gnugga händerna samman och känn effekten!


Sic! Gelsprit är ännu ej beprövad.


Nobelpris?


(Jag måste fråga min kemist hur reaktionen går till).

Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards