Alla inlägg den 9 april 2009

Av silje - 9 april 2009 01:36

Men, stoppa mig i en burk (tillsammans med de tre föremålen) och skaka om så ordentligt du kan. Kasta sedan ut mig framför dig på bordet som en tärning och skratta lite åt att en arm bytt plats med ett ben, att näsan sitter i nacken och att jag på något sätt har fått tretton ögon (varav det tredje är det inre ögat). Med håret stående åt alla de håll kan jag inte annat än att skratta med dig och rycka på axlarna. Detta verkar kunna bli normalläget ett tag framöver.


Hur många kast krävs för att alla mina delar ska ha hamnat på rätt ställe igen? Då vinner jag, men jag kan leva med en fot i pannan också.


Den här låten bara ber om att få inta sin plats här, på min plats. För att den är given, just här.


Adiam Dymott - Miss You


Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards