Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av silje - 24 oktober 2009 01:42

Jag lägger en till sak som jag gillar till högen jag gömmer här inne. Eller så är det så att jag gillar den lustiga hoppsaken (is it a dog? is it a cat? is it a rat? is it a plane?) ännu mer än Mr Furry himself.


Mr Furry med bihang.

 


Av silje - 24 oktober 2009 01:05

Harpmusiksnuna och nyckelharpsvibbar till trots är det väl känt att utseendet kan bedra om man bara väljer att stryka fingret längs ytan. Nu är det mars som uppfyller mina önskningar och inställda planer finns det ingenting som heter i det här fallet. Det är bara ett måste.


Jag har hela sommaren och hösten älskat att köra min blå pärla tack vare att jag där kunnat mangla Dead by April (tidigare nämnda i bloggen) oförskämt högt och bara känna mig själv pulsera längs vägarna. Jag ser fram emot att få stå inne på Idun och helt enkelt  bara   ge   utlopp.


Speciellt till den här låten (kom, mars, kom!)

Dead by April - Trapped

 


Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards