Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av silje - 8 oktober 2010 23:59

Hade varit roligt att ha katt någon gång. Ändå. Och hund. Och får. Och häst. Och damm så klart. Och en massa annat.




Fler roliga kisseklipp här :)

Av silje - 8 oktober 2010 00:56

Hur får man bort de automatiska gula länkarna från bloggtexten? Blir galen. De förstör min text!

Av silje - 8 oktober 2010 00:18

En gång frågade hon mig om jag hade några egna barn. "Nej, det har jag inte", svarade jag. "Varför då?", frågade hon, helt klart förvånat, med stora ögon, så som bara hon har. Det var liksom inte läge att försöka bortförklara det, så som jag brukar göra. Det skulle ha känts som en förolämpning. De är välkomna när de väljer att komma, brukar jag i stället säga.


Tänk vad självklart det är för barn att man ska ha egna barn när man blir stor. De är ju själva barn. Så var jag också en gång, när jag fångade småstenar på ovansidan av mina händer för att se hur många jag skulle få i framtiden. Fler än sex stycken var lite för många. Färre än två var nästan för få.


Plötsligt. Två armar kring min midja, ett varmt huvud mot min bröstkorg och mitt hjärta som saltomortalar två gånger på vägen ned i en varm bassäng.

Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards