Alla inlägg den 19 februari 2010

Av silje - 19 februari 2010 02:46

I stillheten sitter jag ensam vid ett litet artificiellt ljus och vrider och vänder på platta saker, som om det vore ett memoryspel. Vänder upp, tittar och lägger tillbaka. Kanske är det suddiga bilder. Jag ropar frustrerat hallå? ut i mörkret och lyssnar intensivt på tystnaden, som om jag väntade mig att den skulle svara. Jag behöver fler. Jag behöver mer. Då och då känner jag av en händelse något platt på golvet (under sanden) i det sena mörkret som jag plockar upp och kan vända på, men jag ser aldrig vad det föreställer. Jag tror att det bara är ekot av mina egna hallå. Jag lägger det till min samling och fortsätter att vända upp på måfå.




Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards