Alla inlägg den 26 februari 2010

Av silje - 26 februari 2010 01:54

Mitt i tumultet. Under paraplyet jag höll upp för att skydda mig. Bakom skygglapparna. Mellan fötterna som inte riktigt visste var de stod. I en sargad kostym. På en plats som jag försvarade som min egen. I mina egna snedsteg. Mellan vägskälen. På golvet med de vita cirklarna. Mitt i allt, mellan oss, hittade jag något som var så starkt att det inte fick finnas.


Molotov - Gimme tha Power


Av silje - 26 februari 2010 01:30

Någonstans på en gångbro, femton minuters promenad från en av de blå linjernas sista hållplats. Jag var alltid trött. Jag kände mig alltid grå. Det var alltid regnmättad höst. Med händerna djupt nedborrade i jackfickorna och det långa håret i en svans. Med tunga ben och System of a Down dånande genom huvudet. Hemma låg så långt bort.


System of a Down - Toxicity

 

Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards