Alla inlägg den 27 februari 2010

Av silje - 27 februari 2010 22:58

Ibland drömmer jag väldigt intensivt. I morse någon gång fick jag en jättefin, lång kram av någon jag tycker om, just i drömmen. Kanske var klockan 7.35, jag vet inte. När jag vaknade läste jag på nätet om att jorden bävat i det land han bor. Jag hoppas att han mår bra.


Skräckfilm på riktigt


Av silje - 27 februari 2010 02:12

Jag har stoppat ned många blad saker i burkar med tättslutande lock. De är mitt livs kryddor, plockade eller stulna för dess berusande doft, eller för att de av en händelse blivit noterade och omtyckta. Ibland stryker jag med fingret längs etiketten och låter den vila. Ibland gläntar jag på locket och doftar. Ett kort andetag eller en lång suck. En burk jag ofta rör men sällan öppnar blir laddad och släpper iväg en liten blå blixt genom mig när jag inte längre kan hålla mig. Lite omtumlad stänger jag burken och ställer tillbaka den i skåpet. Då blir det så här.


Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards