Alla inlägg den 5 maj 2009

Av silje - 5 maj 2009 12:39

"Jag längtar tills du får såna där långa rynkor här", sade han och drog fingret längs huden vid mitt ögas yttre vrå. "Du kommer att bli så vacker".


Idag ett år närmare.


Av silje - 5 maj 2009 12:07

Mina dammråttor blir lite galna när de är busiga. De sprätter, krumbuktar och drar med världens roligaste springstil iväg i en loop genom rummet, som slutar i klösträdets nedervåning. I nedervåningen slamrar det ordentligt när de törnar mot väggen i den snäva svängen de gör in genom hålet. Därefter kommer ett till litet slammer av en avancerad krumbukt.


Dammråtta No. 1 kan busas upp lite extra genom att jag lägger handen över hans rygg/hals/huvud och ruskar om honom lite försiktigt. Detta medför fler krumbukter, en snabbare loop och mer slammer. Det tycker jag är roligt. Dammråttan också. Buset inkluderar också viss låtsasbitande.


Hur man skär sig på en dammråtta (version 1)


Busa upp dammråttan ordentligt genom att ruska den lite och åstadkom sedan en låtsasbrottning med den. När du känner hur tänderna placeras mot skinnet när dammet låtsasbiter, vänd då handen så att fingret (valfritt) vrider sig i dess mun, så att dess tänder skär en cirka 1 centimeter lång skåra i fingret med vidhängande skinnbit. Skrik till och kläm hårt på såret under ganska lång tid så att fingertoppen blir lite lilaaktig.

Efter inspektion och dämpat blodflöde: häll på flödigt med klorhexedisprit, gnäll lite över hur synd det är om dig och placera vidhäftad skinnbit över såret. Använd duodermplatta halvdagsvis om ditt arbete kräver hygien och frekvent handtvättade/handspritande. Efter två dagar sitter skinnbiten åter på plats och du är redo för nästa låtsasbrottning!


Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards