Alla inlägg den 14 maj 2009

Av silje - 14 maj 2009 02:26

För, jag såg dig komma och jag tvekade inte

Jag såg dig komma och jag omfamnade dig

Jag lade all min lidelse i att hålla dig kvar

Därefter kysste jag dig och utsatte mig för verkligheten

Jag höll om dig och öppnade slutligen mitt hjärta

för att du skulle komma in


Förutsättningslöst gav jag

för att du skulle stanna kvar.


Sin bandera - Te vi venir


Av silje - 14 maj 2009 02:26

Den dominerande eftersmaken är sur och alkoholhaltig.

Bouqueten doftar av flytande klister, fasadtvätt och jästsvamp. En del flatulens, en del kartong. En del gymnasiefylla en del aceton (dimetylketon). Druvjuice blandas med rök och svavel.

I det lägre registret av doftskalan noteras murrighet och lågton. Färgen är opakt vinröd med grå kant. Eftersmaken noteras vara av viss strävhet.

Bias: zahra (apelsinblomma).


Oj, så gott med ett glas vin!


Estopa - Vino tinto


Fíjate un objetivo distinto,
que soy como un vino tinto
Que si me tomas en frío engaño,
y con los años me hago más listo,

Cariño!


Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards