Alla inlägg den 20 januari 2009

Av silje - 20 januari 2009 01:56

Ännu en nattvaka för att vrida dygnet ytterligare. Önskar att jag kunde lägga upp alla youtubelänkar jag hittar här - lite som för att spara dem i en viktig ask. Kanske ett spelande smyckeskrin med en dansande ballerina som spelar en vacker sång för var gång jag öppnar det. Även om detta skrin inte är vitt med röda jordgubbar på så finns det i alla fall en dansande ballerina. Det är jag när ingen annan ser på.


Natten bjöd mig på Listen och Save the Hero, presenterade av världens största röst. Jag bjuder er på följande;


Beyoncé - Halo (video omöjlig att bädda in men finns på denna länk)


Av silje - 20 januari 2009 00:38

Jag snubblade över den kanske viktigaste och starkaste bloggen som skrivs just nu och hoppas att fler vill läsa den. Jag har återkommit till den ofta. Författarinnan är en mycket betydelsefull person som tvingats bli visare än oss alla tillsammans. Det är en ära att få följa hennes vackra tankar. Hennes namn är Anna och hon är arton år.


Nu knycker jag den videolänk Anna har på sin sida - för att den också är viktig.


Rascal Flatts - Skin (Sarabeth)


Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards