Alla inlägg den 24 november 2009

Av silje - 24 november 2009 00:25

Det borde vara förbjudet att kalla ansiktsboken för "Fejjan". Hurrrrv.

Av silje - 24 november 2009 00:09

Tv:n mumlar till något program jag inte ser. W är sen hem. Jag fryser lite och har betalt gamla böcker. Dammråttorna är ute och springer. Bror har jag inte sagt mer än "hej" till. Jag är hungrig. Syster är hemma från Infektion med Tamiflu och bättre saturation. På bordet ligger en räkning på 19 900 kronor. Med bifogad Trisslott. Jag överväger att faktiskt läsa reklamen på grund av den nalkande julaftonen. Jag överväger också att jobba på lucia. Och att sluta leka låtsasöversättare till biståndsorganisationen. Det finns inga passande köksgardiner i fyra längder á +250 cm på Tradera. Jag har fortfarande smärta i armen 1 månad och 1 vecka efter vaccinationen. Det finns inget gott nattfika. W är verkligen sen hem. Jag sov 11,5 timme i natt och känner att jag skulle kunna somna redan nu. Min citrusväxt är översållad av frukter. Jag undrar hur länge jag orkar med att jobba på detta ställe. Vi köpte ljusstakar till stugan. Jag kommer att synas i Vårdfacket. Indiskas karameller är riktigt goda. Jag vill se 2012. Eller något, vadsomhelst, på bio. Så är det. Men främst är W sen hem.

Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards