Alla inlägg den 8 december 2008

Av silje - 8 december 2008 01:38

Beställningen från Drömmerian är avbokad. Jag kom i och för sig aldrig så långt att jag lade beställningen. Kanske visste jag någonstans att det bara skulle stanna vid tanken. Det finns dock ingen tvekan om att jag gick den extra milen för att göra det verkligt, men jag trampade fast stövlarna i någon annans lera, strax innan jag var framme. Jag har i alla fall ett nytt pass och tar en resa till Ikea som tröstpris. Passet stannar hemma och väntar på nya ofullbordade äventyr.

Av silje - 8 december 2008 00:28

Så vandrade jag mellan två ställen utan att känna mig öm någonstans. Ingen ömhet varken från eller till på det första. Därifrån gick jag och möttes på det andra stället av bara mjukhet. Sådan som man inte kan bli öm av. Det var som att ligga på mjuka kuddar inuti. Sådant vill jag spara på burk, trots att det är så förgängligt. Vet du vad det lustiga var? Att det kom från ett välkänt ställe som egentligen borde vara noppigt och nöta mot huden.


Little dragon - Twice

Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards