Alla inlägg den 4 december 2009

Av silje - 4 december 2009 22:34

Jag måste säga att jag blev lite sur när den relativt dyra födelsedagspresenten jag gav bort idag, strax efter själva överlämningen och omslagsrivandet, blev halvdissad och gnälld på av den som fick den. Till följd av personens besvikelse fick jag knappt något tack.Till följdföljd av detta sket jag i att fortsätta vara trevlig och for därifrån.


Så kan det gå trots att man önskar sig saker. Faktum är ju att det inte alltid blir riktigt exakt precis på pricken samma grej som den bild som finns i personens huvud. Om variationer inte accepteras är det i så fall bättre att köpa sina grejer själv. Det som är lite annorlunda kan ju till och med vara ännu finare, om man orkar känna titta efter.


Nästa gång ger jag bort pengarna till en hjälporganisation.


Fnys...

Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards