Alla inlägg den 4 februari 2009

Av silje - 4 februari 2009 01:34


Shakira - Tú (från Dónde están los ladrones?).


En gammal Shakiragoding:


Jag ger dig min midja, och mina läppar när du vill kyssas. Jag ger dig min galenskap och de få neuron som fortfarande finns kvar. Mina blekta skor, dagboken jag skriver i. Jag ger dig till och med mina suckar. Men gå inte igen.


För det är du, min sol. Tron jag lever med. Makten i min röst. Fötterna jag går med. Det är du, älskade. Min lust att skratta. Det farväl jag inte kommer att veta hur man säger, för jag skulle aldrig kunna leva utan dig.


Om du en dag beslöt dig för att gå härifrån på nytt skulle jag stänga igen var dörr, så att du aldrig kunde ta dig ut. Jag ger dig mina tystnader, jag ger dig min näsa. Jag ger dig till och med mina benknotor. Men stanna kvar här.

Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards