Alla inlägg den 25 februari 2009

Av silje - 25 februari 2009 01:20

Jag kunde inte låta bli. Den var given i boktipsandet!


Stefan Mählqvist - Boktipset


Av silje - 25 februari 2009 01:01

En perfekt dag att trycka i mig två underbart goda semlor och komma på mig själv att tycka att hertiginnan av Västergötland och hennes nervöse blivande prins var sockergulliga, där i gröna soffan. En perfekt mild vinterdag med bländande solsken och en lättrullande cykel.


Också en perfekt dag att inte ha möjlighet att gå till premiären av årets bokrea. Kanske hade andra inte heller tid att gå dit för att stryka på bokpärmar och förlusta sig i text och bild? Till oss alla har jag årets boktips; en bok jag en gång av en slump fann i en bokaffär i Stockholm, i jakten på julklappar från en numera bortglömd "faster". Ja, faktiskt den finaste barnboken jag vet.

Det är nästan så att jag önskar att jag vore pappa.


Gissa hur mycket jag tycker om dig - Sam McBratney & Anita Jeram


Presentation

Omröstning

Känner du och jag varandra på något sätt? (Genom jobb, skola, gamla vänner, nya vänner, internet etc).
 Ja
 Nej
 Inte ännu
 Vi behöver inte känna varandra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Brevlåda


Ovido - Quiz & Flashcards